6 Mart 2012 Salı

The Avengers // Fragman


İlk hakiki yazımda aylardır büyük bir heyecanla beklediğim "The Avengers"a değinmek istedim. Proje konuşulduğundan beri kah Marvel filmlerinin jenerik sonlarında, kah çeşitli teaser trailer, promo resim vs gibi materyallerde takibi sürdürüyorum. Her yeni fragmanda açıkçası beklentim biraz daha artıyor.

Kadro müthiş: Iron Man, Thor, Hulk, Hawkeye, Black Widow ve Captain America. Bir de hikayemizin baş kötüsü Loki var. Adeta "ben tek, siz hepiniz" diyor fragmanlara göre. Ama ben gene de bir sürpriz villain çıkabilir diyorum, Red Skull bir yerlerden el sallayabilir belki.

Fragmanda dikkatimi çekenler:
- Loki insanları belli ki telkin gücüyle kontrolü altına almış. Belki de Thor'da en iyi rol kesen aktör Loki'yi canlandıran Tom Hiddleston'du. Bu filmde de aynen devam eder diye düşünüyorum.
- O uçan şeyler ne, Captain America'nın sonunda bir yerlere düşen Cosmic Cube'den gelen enerjiyle mi üretildiler. Loki insanları etkileyip kendi ağır sanayi hamlesini gerçekleştirmiş olabilir mi?
- Sondaki canavar robot ne öyle???
- Robert Downey Jr. şarap gibi adam, seviyorum kendisini.

Gel mayıs gel diyorum, neyse ki nisanda Game of Thrones başlıyor; bir süreliğine harareti alacaktır.

Hoş şimdi aklıma geldi 9 Mart'ta -yani bu cuma- John Carter geliyor, ona da değineceğim bir ara.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder