14 Mayıs 2012 Pazartesi

Game of Thrones S02E07 // A Man Without Honor

Bodoslama gireceğim ama tüm eski ve yeni tanrılar belanı versin Theon Greyjoy.

Şerefsizlikte Joffrey'e rakip olduğu kesinleşti bu bölümün sonundaki hareketiyle. Ama Stark çocukları bu kadar kolay ölmez, umarım en sonunda kafanı da yerinden sökerler.


Dizinin adı Sansa'nın çilesi olarak da değiştirilebilirmiş, umarım Joffreyden altın saçlı bir ruh hastası doğurmak zorunda kalmaz. Bu Dog isimli eleman nefret mefret diyor ama bence bariz kıza aşık.

Lena Headey giderek oyunculuk konusunda aşıyor, bu hafta hem Sansa hem de Tyrion ile konuştuğu sahneler çok iyiydi. Bana öyle geldi ki Tyrion, Jamie'den olan diğer iki çocuğunun sağlıklı ve normal olduğunu söyledikten sonra ikisi de bir an Joffrey'i nasıl öldüreceklerini düşündüler. Eh haklılar, evlat olsa sevilmez.



Dizide en keyif aldığım bölümler Tywin Lannister vs Arya Stark sahneleri olmaya başladı. Süper bir ikili oldular. Arya giderek gerçek kimliğine dair daha çok açık verse de çok iyi toparlıyor durumu, ateş parçası. Tywin amca bence yemeğini hem kızı çeşnicibaşı olarak kullanmak için hem de nasıl çatal bıçak kullandığını gözlemlemek için verdi Arya'ya. O adamda kanacak göz var mı? Ama sanki durum ortaya çıktığında bile kıza kötülük yapmayacak gibi geliyor, resmen kızın zekası ve cesaretini takdir etti. Diyorum ama, adam Lannister.


Lannister demişken, Jamie bu bölüm bir çeşit ortaçağ antikahramanı olarak karşımıza çıktı. Adama sinir olsam da kendi içinde tutarlı bir karakter. Özellikle Stark yengeye içinde balık kalmamış dediği sahneyi çok tuttum. (Bilmeyenler için Catelyn Stark Tully ailesinden ve sembolleri de balık) Abla dellendi kılıcı kaptı, bakalım ne olacak?



Ve ben mağarada doğdum insanı Xaro Xhoan Daxos'un sihirbazla işbirliği yapıp ejderhaları kaçırdığı ortaya çıktı. Sir Jorah ejderhaları geri alıp bu elemanları da mama yapmalı bence. Ama haliyle Daxos ejderhaları Daenerys'e göstermek için evlenme şartı koşacak, şu maskeli gizemli abla yardım edecek gibi geliyor bakalım.

Bu arada o tüccarlar konseyinin katliam sahnesi çok iyiydi, üzüldüm diyemem. Her biri ayrı şerefsizdi.

Jon Snow'un yabanilerle imtihanı isimli eserimizde bu hafta bir de esir düşen Jon'u hangi yabani kız eş olarak seçecek? Paravan açılıyor. Yazık çocuğa, kıyamam kıpkırmızı oluyor kızıl kız her konuştuğunda.


Bu arada o yabancı kız Robb'a hayırlı değil, ben söyleyeyim. Yalnız pek aşık bakıyordu Robb Stark, Richard Madden güzel oynamış.

Ve Stannis Baratheon King's Landing kapılarına dayanıyor, sonucu merakla bekliyorum.

Kaldı 3 bölüm, şaka gibi!

2 yorum:

  1. 3 bölümden sonra , yeni sezonu nasıl bekleyeceğiz bir de orası var tabii... skandal..

    YanıtlaSil
  2. Topu topu 10 bölümcük çekiyorlar sonra bir yıl bekliyoruz. Bütçe mütçe konusu tabii ama insana koyuyor.

    YanıtlaSil